Waist training - pokračování 1

Díky pozitivním reakcím od zákazníků a dalším dotazům jsme se rozhodli „vydat“ další pokračování o metodě waist training, a možná z toho bude malý seriál. :-) V tomto se budeme o něco více věnovat jídlu.

Pokud o tom slyšíte poprvé, doporučujeme si před přečtením tohoto příspěvku projít tento článek.

Před sepsáním příspěvku jsme čerpali informace z různých internetových diskuzí a také jsme měli zpětnou vazbu od našich klientů. Existují názory některých zkušených nositelů korzetů, že když jsou „sešněrováni“ mohou bez problémů jíst, co chtějí. Moje první reakce: Rozhodně nemohou. Když jsem nad tím začal přemýšlet, tak jsem dospěl k opačnému názoru. Ano, může jíst co chce, protože vlastně nechce, protože má stažené břicho.

Stále však přetrvávala otázka, jestli tedy lidé hladoví. To by samozřejmě nebylo správné. Na Salátzákladě získaných podnětů lze tvrdit, že po určité době, kdy si tělo na korzet zvykne, se většina nositelů naučí jíst stejné množství jídla s korzetem jako bez něj i ve stejném časovém úseku a nepotýkají se ani s pálením žáhy. Což je dost časté, když se šněrováním začínáte.

Opakujeme to již na našich stránkách poněkolikáté v různých obměnách. Člověk je tvor individuální, a proto nebude vždy všechno na každého fungovat stejně. Pokud se rozhodnete nosit korzet opravdu pravidelně a zlepšit si tak figuru, nedoporučujeme pokračovat v nějakých špatných stravovacích návycích.

Ale třeba budete z těch, kterým nebude vadit dát si husičku nebo kus pěkně tučného vepřového. Uvidíte. Mám tady několik faktů jež je vhodné v prvních měsících dodržovat, abyste dosáhla co největšího pokroku:

  1. můžete jíst méně – waist training funguje, protože vyvíjí dlouhodobý a stálý tlak na vaše břicho
  2. cítíte se rychleji sytá – sešněrování zmenšuje velikost břicha
  3. musíte mít na jídlo více času a lépe vybírat, co budete jíst – abyste zabránila pocitu přesycení a v hroším případě pálení žáhy zpomalte samotnou konzumaci a jezte menší sousta. Naučíte se žvýkat každé sousto déle a důkladněji. Vybírejte si méně tučná a lépe stravitelná jídla.
  4. lepší držení těla – korzet způsobuje, že držíte tělo zpříma s břichem zataženým dovnitř. To vám zůstane, i když si korzet sundáte.
  5. jste motivována – waist training funguje, protože si také myslíte, že funguje. Nastavené cíle a pozitivní víra jsou silné stimuly pro většinu z nás. Budou neúnavně pracovat pro vás.
  6. sebevědomí – cítíte se lépe, což se logicky promítne i do toho, že budete sama o sebe lépe pečovat.

Domnívám se, že tomu tak je, protože výsledky vidíte okamžitě. Hned máte pocit, že jsteSebevědomí atraktivnější a sexy. A to je snad úplně největší pozitivum na korzetech obecně. Váš mozek bude dostávat skvělou stimulaci a možná se vám změní celý život. Ostatně nebudete v tom sami. Naši zákazníci už se tak cítí. Je na čase udělat krok správným směrem!

A jaká je vaše zkušenost? Vložte, prosím, svůj komentář níže.